ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 3


פרק חדש של ערסים ופרחות האליטות החדשות לצפייה ישירה ערוץ 8 בסדרת דוקומנטרית חדשה על השד העדתי שנפתח מחדש בישראל ובמרכז עלילת ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 3 לצפייה ישירה עומדים אנשים שאנחנו רואים אותם בכל מקום – בפוליטיקה, בתקשורת, ברחוב, בספורט, ובעצם, איפה לא? הקבוצה שסומנה כערסית ופרחית עוד בראשית ימי המדינה, יוצאת עכשיו אל המרחב הציבורי ומנכיחה את עצמה ללא בושה, גם אם הממסד עדיין מסמן אותה כנחותה. הפרקים האנתולוגיה הדוקומנטרית ערסים ופרחות, האליטות החדשות, המבוימים על ידי שלושה בימאים שונים, שמציגים כל אחד מבט אחר על התופעה, שינתה את ישראל.

תקציר ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 3: אז מה זה ערס? ומי היא הפרחה? מי בכלל קובע מי הוא ערס ומי היא פרחה? על פי אנשים קובעים? האם אתם מכירים ערס אשכנזי או פרחה אשכנזייה? למה רוב הערסים והפרחות שאתם אולי מכירים, או שחשבתם שאתם מכירים, הם מזרחים? האם הערסים והפרחות הם אכן איום קיומי על מדינת ישראל? איך הערסים והפרחות מתמודדים עם הסימון המשפיל הזה? והכי חשוב: מתי הפכו הערסים והפרחות לאליטות החדשות של ישראל? התשובות בסדרה.

ערסים ופרחות פרק 3 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.



10 תגובות:

  1. ערסים ופרחות - לעד.

    השבמחק
  2. צר לי מאוד, אבל שום דבר בסדרה הזאת אינו מנומק. מי שמדברים על תרבות מזרחית – לא מכירים אותה. מי שמדברים על ערסים, לא מכירים את דברי ימי הגבריות הלבנטינית, לטוב ולרע. ה"פרחות" לא יודעות שיש אשכנזיות פרחות, תמיד היו, רק שביידיש קוראים להן "צצקע" והן מקפידות על צעקנות, תועפות איפור ונצנצים, ואפשר שיקראו להן בז'ז'ינה ומתילדה ויולנדה. או שרית ושימרית. או – תתפלאו – קארין ואורטל, סיגלית (סיגי) והודיה, אושרית ודבורית. והאינטלקטואלים המתמזרחים צודקים לגמרי בכך שיש לכתוב מחדש את ההיסטוריה היהודית מנקודת מבט מזרחית, וטועים לגמרי בנהייתם אחרי ש"ס.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא יפה להעתיק מאריאנה מלמד כאילו זאת תגובה משלך

      מחק
  3. הגעתי לפה במקרה. ברור שיש כאן אינטרס פוליטי שמאלני ליצור כאן כיאוס ומלחמה בבית.
    כנראה קיבלתם כסף מ'הקרן לישראל חדשה', לנסות שוב לקשקש בזנב.
    אז תמשיכו לבלבל ת'מוח, ותקבקו לעצמכם תודה תודה ו tnx.
    לא תהיה לכם הצלחה. ותרגישו רק רע, כי ביביביביביבי בשלטון.

    השבמחק