ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 2


פרק חדש של ערסים ופרחות האליטות החדשות לצפייה ישירה ערוץ 8 בסדרת דוקומנטרית חדשה על השד העדתי שנפתח מחדש בישראל ובמרכז עלילת ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 2 לצפייה ישירה עומדים אנשים שאנחנו רואים אותם בכל מקום – בפוליטיקה, בתקשורת, ברחוב, בספורט, ובעצם, איפה לא? הקבוצה שסומנה כערסית ופרחית עוד בראשית ימי המדינה, יוצאת עכשיו אל המרחב הציבורי ומנכיחה את עצמה ללא בושה, גם אם הממסד עדיין מסמן אותה כנחותה. הפרקים האנתולוגיה הדוקומנטרית ערסים ופרחות, האליטות החדשות, המבוימים על ידי שלושה בימאים שונים, שמציגים כל אחד מבט אחר על התופעה, שינתה את ישראל.

תקציר ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 2: אז מה זה ערס? ומי היא הפרחה? מי בכלל קובע מי הוא ערס ומי היא פרחה? על פי אנשים קובעים? האם אתם מכירים ערס אשכנזי או פרחה אשכנזייה? למה רוב הערסים והפרחות שאתם אולי מכירים, או שחשבתם שאתם מכירים, הם מזרחים? האם הערסים והפרחות הם אכן איום קיומי על מדינת ישראל? איך הערסים והפרחות מתמודדים עם הסימון המשפיל הזה? והכי חשוב: מתי הפכו הערסים והפרחות לאליטות החדשות של ישראל? התשובות בסדרה.

ערסים ופרחות פרק 2 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.


ראשונים ברשת כמו תמיד: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם.

שתפו את האתר לחברים וגם הם יצפו בפרקים מלאים ראשונים. צפייה מהנה



קרא לי פרחה! הצטרפו לח"י שיחות עם ערסים ופרחות בתגובות כאן למטה!

29 תגובות:

  1. לא הבנתי למה הם היו צריכים להגיד "באשכנזיות היום אין כלום".
    האם הדרך לקדם שיוויון והגינות בעם הזה היא על ידי שנאת אשכנזים?
    גזענים נשארים גזענים לא משנה מה המוצא שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה העדפה מתקנת

      מחק
    2. זה המוח הקטן והמעוות שלך. דביל.

      מחק
    3. גועל נפש. הביאו כמה מרוקאים נובורישים ללכלך על האשכנזים

      מחק
  2. זה לא נובע מגזענות אלא מרגשי פחיתות תרבותיים. יש מי שיקרא לזה ״גזענות הפוכה״.
    ולא, זה לא הופך את זה לבסדר. אבל כן, לאותם האנשים שמרגישים ככה יש נסיבות מקלות לשנוא. כמו שלפלסטינים יש כלפי הישראלים, וכמו שליהודי אירופה יש כלפי גויים.

    השבמחק
  3. אתם אנשים נחותים ופרימיטיביים.חבל שאתם לא מקבלים את זה כי אתם סתם תהיו מתוסכלים כל חייכם. גם אם תתאמצו מאה שנה לא תגיעו לקרסוליים שלנו,האצולה האשכנזית,האינטליגנטית,המבריקה והאיכותית.

    השבמחק
    תשובות
    1. באיזה סרט אתה חי?

      אשכנזיה

      מחק
    2. ממש אצולה שהגיעה מהכפרים העלובים בפולין, לך תלמד קצת היסטוריה...

      מחק
    3. אני אשכנזי ובחיים לא דיברתי ככה. מכוער בעיני לדבר על בני אדם ככה.

      מחק
  4. חבל שלאצולה שלך אין ביצים ....

    השבמחק
  5. אנונימי אתם אצולה של התחת שלי. עגלונים ומקלפי תפוחי אדמה.

    השבמחק
  6. לפי הדיבור שלך עושה רושם שאתה רוסי מטומטם שחושב שאתה נחשב לרוסי אבל בעצם אתה הזן הנחות!

    השבמחק
  7. עדיין לא הבנתי מה הנקודה בכל הסדרה הזו, אף אחד שם לא אומר מה היה רוצה שיקרה או ישתנה. בכללי נותן תחושה שאותם אנשים יונקים מילדות שנאת אשכנזים ולא משנה מה יקרה להם הם יאשימו את האשכנזים בזה, הם הגזענים הכי גדולים במדינה הזאת

    השבמחק
  8. הפרק הראשון הרבה יותר חזק, הרבה יותר התחברתי אליו

    הפרק השני על הפנים, הבלונדינית הזו ממש מרגיזה ייל ייל,
    בסדר יי לא צריך לנופף בזה כל הפרק,

    הבחורה היוקנעמית, אין לי מושג על מה היא מדברת, יוקנעם היום מלאה הייטקיסטים, ושכונות ירוקות, איזה מובלעת מזרחית ואיזה בטיח,
    הקטע שצולם במושבה "יש לנו קלה אתיופית" בחייאת ראבק, מה את מצפה שתגיד לך ?? הרי ברור לכולם שאת סובלת מרגשי נחיתות, אנחנו עושים סדרה על ה"אליטה החדשה", אז מה היא תגיד ? באתם למושבה בית שם עולה סביב ה-4M שקל ברור למה באתם ומי האליטה, אז אמרה מה שאמרה בשביל למצוא חן, ונפלה בלשונה בהפוך על הפוך.


    קיבוצים אליטה ???
    תבאו תראו כל שישי איך כולם משחקים כדורגל יחד, ואין שום הבדל,

    הפרק של אתמול דיבר על העבר שאותי ריגש, התחברתי למה שאמרו שם ולבעיות שדיברו עליהן,
    הפרק השני נתן תחושה של שינאה נקמה
    יאללה תתקדמו

    הכותב
    בחור יוקנעמי שגדל בחיפה, בשכונה נחשבתי לחנון בין האלעק "ערסים" אחלה אנשים אחד אחד, וכשהלכתי ללמוד באוניברסיטה נחשבתי ערס, אז מה אני ????
    היום אני עובד במרכז, לא רוצה להתבטא ולשייך אנשים למגזר מסויים, הרבה יותר קשה לי כאן.

    לסיכום הייתה אפליה קשה בעבר לא יודע היום אם יש צריך להמשיך הלאה

    יום טוב

    השבמחק
  9. חשבתי על הסדרה
    ולגלות לכם סוד
    נכון רון כחלילי בהחלט צודק, המזרחים נתפשים כעקסים ופרחות,

    לא תגידו על רוסי ערס זו מילה ששמורה למזרחים, אבל תקראו לו רוסי מסריח

    לאומת זאת לרוסיה שמתלבשת חשוף כן תקראו פרחה, לא מילה שמורה רק לספרדיות אפשרי גם סוכה

    ולאתיופי תקראו שחור ניגה או שתעשו לו אואואו

    למזרחי לא תקראו אשכנזי מת, גם אם יהיה הבנאדם הכי יבש בעולם.

    רון כחלילי תעשה עכשיו סדרה על רוסים מסריחים וניגות

    שורה תחתונה אנחנו כעם גיזעניים, ושונאים אחד את השני בלי קשר לערסים או פרחות, זה אפשר לומר תודה לממשלה, אבל זה דיון אחר.

    ולסיכום בעיניי הערבים אנחנו לא אשכנזים מזרחיים רוסיים ערסים ופרחות אנחנו יהודים שצריך לחסל

    השבמחק
    תשובות
    1. אהבתי מאוד. מדוייק.
      אני מתביישת באחיי המזרחיים הלא מוצלחים שאבד כבודם ובחרו לדבר שטויות בטלוויה. כל המוצגיןם בתכנית הם המיץ של הזבל של העדה. לא תראו מוצלחים מהעדה שמיללים ומקוננים.

      מחק
  10. אני מיוקנעם מה האלמליח הזו מזינת את השכל אחרי הליכלוך על אנשי המושבה שהם טיסים וברמת דוד וכזה כאילו מה זה להיות טייס יצאה אשכנזיה ודפקה לה את כל התאוריה דרך אגב אף אחד לא משתמש במילה פרחה חוץ מפרחות להשתמש במילה פרחה זה כמו ללבוש מכנסי פיל למי שזוכר

    השבמחק
  11. כרגיל אין לערסים טיפת התחשבות בסובבים אותם רק הם קיימים ומגיע להם הכל בשם איזה "קיפוח" כאילו שאם לא נתנו להם לשבת עם התחת בים במקום לקרוע אותו בלימודי רפואה אז הם "מקופחים" ודי עם הצביעות הם יותר קרובים לערבים ובגלל זה קשה לקבל אותם ואת ה"מוסיקה" שלהם שהיא ערבית לכל דבר אז צאו מהערביות ותתחילו להיות מערביים ואז לא נקרא לכם ערסים ופרחות

    השבמחק
  12. הפרק הזה גרם לי אשכרה לבכות.אני מזרחי משוכנז שהתנשא מעל הסביבה המזרחית שלו במסרים פוגעניים,שהפסיק לשמוע זוהר,שימי,מקייטן וכו'-כי זו מוזיקה נחותה ,שזרק את השרשרת והגורמט כי זה מכוער,שהפסיק לדבר ב-ח' ו-ע' כדי לא לאיים על הסביבה המערבית בערביות שלי....
    קיבלתי המחשה מדוייקת לבעיות זהות שלי שמנסה לפתור אותן בטיפולים למיניהם ועל זה אני רוצה להודות מעומק הלב לכל מי שהביא לאור את התכנים האלו.

    השבמחק
  13. קלריס חרבון ואורטל בן דיין לכנסת ועכשיו. אתן תביאו את המהפך החברתי והשלום מול שכניינו הערבים. האשכנזים לא מסוגלים לעשות שלום מול הערבים כי הם מתנשאים עליהם.

    השבמחק
  14. פרק על הפנים, כולן חושבות שהן מינימום במרכז תכנית ריאליטי, איפה הדוקו כאן? הפרק הקודם היה מעניין, היו דמויות מעניינות שהביאו למסך תובנות מעניינות... כולן כאן פרימדונות שחולות על התחת של עצמן. את מי זה מעניין?!

    השבמחק
  15. סוף הפרק מנחית לטיפשות האלה את האמת בפרצוף. שמות זין ומעירות את כל השכונה עם הקריוקי המטונף שלהם. פלא ששונאים אותם?

    השבמחק
  16. ואגב...כילדה שכני המרוקאים נהגו להציק רבות לי ולאחותי ולכנותינו רוסיה מסריחה ואנחנו מעולם לא העזנו לפתוח את הפה ובחיים לא קראנו לאף אחד מהם "ערסים" אז מי גזען פה?????

    השבמחק
  17. יש בארץ תרבות גרמנית? פולנית? צרפתית? כל מי שבא לארץ מכל מקום השיל מעליו את התרבות הישנה שלו כדי לאמץ את תרבות חדשה, ישראלית. סבא שלי אמנם נולד בארץ אבל גדל כמה שנים במרוקו אז הוא דיבר ערבית וצרפתית אבל הוא הפסיק כשהוא חזר לארץ. רוב הסבים והסבתות שלנו מדברים ארבע-חמש שפות אבל כולם אימצו את העברית ואנחנו הנכדים מדברים רק עברית (ואנגלית). עוד מספר שנים רוב האוכלוסייה תהיה מעורבבת, אז מה זה בגלל חשוב שהמשפחה שלי באה מאוקרינה ב1840 והמשפחה של אשתי באה מאתיופיה.

    השבמחק
  18. אני מזרחית במקור אבל אתן לא מוצאות חן בעיני כבני אדם מדובר לא במזרחיות או בפרחיות אלא בתרבות נימוס וחינוך טוב לרובכן אין את זה מביכות אתן

    השבמחק
  19. אין מה לעשות, מרוקאים תמיד יהיו נחותים יותר כי הם ברברים. אפשר לשים לב לזה ישר לפי הדיבור המלוכלך שתמיד מתחיל עם נהמות קופים וקללות בערבית.
    לאשכנזים אין את כל הברבריות הזו ולכן תמיד הם ינצחו במבחן האיכות.
    למרבה ההפתעה, השורשים שלי מרוקאים אבל אני לא מתנהג כך.
    שלא למרבה ההפתעה, רק 1 מתוך 20 מזרחים יתנהג כמוני..
    גבר שלא שומע מזרחית כי זו מנטליות ערבית וכל שיר שם מדבר על "כפרה" ו"מאמי" ו"תני לי לבעבס אותך". גועל נפש מארץ איכס.
    ערבים הייתם וערבים תשארו...תחזרו לפלסטין בהמות!

    השבמחק
  20. אם אתם שרמוטות אז אל תצעקו את זה. אני מזרחי, ואל תהפכו את המזרחיות לזונות. אתם מסלפים את האמת מטעמי קיטוב פוליטי שנוח לכם. אם השחקניות אומרות שהן זונות אזי הן זונות. רואים את זה.
    לכו לסכסך במקום אחר. כאן זה לא יצליח.

    השבמחק
  21. לא הבנתי זה כאילו תכנית לצאת על מה "שרע באשכנזים" אבל כתוביות ברוסית יש?

    השבמחק