ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 1


פרק חדש של ערסים ופרחות האליטות החדשות לצפייה ישירה ערוץ 8 בסדרת דוקומנטרית חדשה על השד העדתי שנפתח מחדש בישראל ובמרכז עלילת ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 1 לצפייה ישירה עומדים אנשים שאנחנו רואים אותם בכל מקום – בפוליטיקה, בתקשורת, ברחוב, בספורט, ובעצם, איפה לא? הקבוצה שסומנה כערסית ופרחית עוד בראשית ימי המדינה, יוצאת עכשיו אל המרחב הציבורי ומנכיחה את עצמה ללא בושה, גם אם הממסד עדיין מסמן אותה כנחותה. הפרקים האנתולוגיה הדוקומנטרית ערסים ופרחות, האליטות החדשות, המבוימים על ידי שלושה בימאים שונים, שמציגים כל אחד מבט אחר על התופעה, שינתה את ישראל.

תקציר ערסים ופרחות האליטות החדשות פרק 1: אז מה זה ערס? ומי היא הפרחה? מי בכלל קובע מי הוא ערס ומי היא פרחה? על פי אנשים קובעים? האם אתם מכירים ערס אשכנזי או פרחה אשכנזייה? למה רוב הערסים והפרחות שאתם אולי מכירים, או שחשבתם שאתם מכירים, הם מזרחים? האם הערסים והפרחות הם אכן איום קיומי על מדינת ישראל? איך הערסים והפרחות מתמודדים עם הסימון המשפיל הזה? והכי חשוב: מתי הפכו הערסים והפרחות לאליטות החדשות של ישראל? התשובות בסדרה.

ערסים ופרחות פרק 1 לצפייה ישירה:
אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.


ראשונים ברשת: הפרק המלא זמין עכשיו לצפייה ישירה מהמחשב, הפלאפון והטאבלט. המשיכו לעקוב אחרינו, ותצפו בפרקים מלאים לפני כולם ברשת!

שתפו את האתר לחברים וגם הם יצפו בפרקים מלאים ראשונים. צפייה מהנה



מה דעתכם על הפרק? ח"י שיחות עם ערסים עכשיו כאן למטה בתגובות!

24 תגובות:

  1. ממש נגע לי ללב. מילים לא פשוטות

    השבמחק
  2. בין שימפנז לבבון יש הבדל

    השבמחק
  3. אף פעם לא שמעתי על בן אדם שאמר שערסים הם האיום הגדול במדינה

    השבמחק
  4. רועי חסן תקוע בשלב ההתבכיינות לכן הוא מקבל במות תיקשורתיות זה טוב לאשכנאזים !

    השבמחק
  5. "זה אני, ערס בולט עם כל המטר שישים שלי. קבלו אותי כמו שאני למה אני תיכף דוקר פה מישהו. אוהב אותך אחי היקר"

    השבמחק
  6. חבל לקבע את הגזענות....
    יש מזרחי ויש ערס....
    לא כל מזרחי הוא ערס ולא כל ערס הוא מזרחי (אני מכיר כמה רומנים ורוסים שהם האם-אמא של הערסים)

    השבמחק
  7. תודה חפשתי את הפרק הרבה ורק אצלכם מצאתי, תודה רבה

    השבמחק
  8. ראיינת הרבה הומואים בגלל שבתור מזרחי מחמד של התקשורת שרוצה שמאלניזציה של הציבור המזרחי יותר קל לך לגשת להומואים ולסביות 

    השבמחק
  9. הבחור שהתראיין ראשון בפרק, הוא לא ערס, הוא הומו בארון. לא?

    השבמחק
  10. הסדרה הזו עושה עוול למזרחים ומנציחה את הגזענות. חבל מאד.

    השבמחק
    תשובות
    1. טעות בידיך, הגזענות היא לא עוול,היא שקר חי וקיים ! יש גזענות וטיפש מי שמתכחש לה, עד היום אנחנו המזרחיים היינו נאיביים מדי מכדי להודות בה כי אנחנו לא מאמינים שיש כזה רוע בעולם. האשכנזים חוו טראומה בשואה ובאו לכאן מוכים ופגועים ומתוך החולשה שלהם הם החליטו שהם אלה שצריכים "לשלוט" במערכת היחסים שלהם עם "אחיהם הספרדים" שכל כך שונים מהם. ומה יותר טוב מלבזות את האחר כשאתה רוצה לשלוט....? ביסודה של הגזענות טמון מלא רוע וחולשה. אז מי שצריכים באמת להתבייש ולהיכלם הם הא(י)שכנזים. הגיע הזמן שנפסיק להיענות לשקר הזה ולהשיב את הסדר על כנו. בתור מרוקאית גאה אני קוראת לכל המזרחיים לצאת מהארון ולהפסיק להתנצל על קיומם ועל תרבותם.... יש לנו במה להתגאות (!!!)

      מחק
    2. סבבה תתגאי

      רק שלחי את הילדים שלך ללמוד, שיוציאו תארים, ימצאו עבודות טובות

      זמעת מה הבסטונר ההוא אמר, זה בדיוק ככה

      אייל

      מחק
  11. רק שאני אבין, אנחנו הולכים לקראת עוד מדינה לערבים? אין להם מספיק מדינות?

    השבמחק
  12. מצטערת להגיד שאתם ממש לא יודעים מה חושבים עליכם האשכנזים. בכל אופן אני רואה אחלה גברים שעובדים קשה, אופי טוב, שום דבר בהם לא מפחיד ולא מאיים. ואני קודם כל ישראלית ויהודיה ואי שם במרחק של שני דורות משייכים אותי לפולניה, שאין לי שום זיקה אליה ולא מעניינת אותי.

    השבמחק
  13. רוב הטענות נורא שטחיות ומערבבות הכל ביחד מזרחי,דתי,עני,עממי מיקס של מושגים בשביל להביא איזה תמונה שקיימת בכל העולם - קפיטליזם.
    ובעיקר הרבה גזענות "א-שכנזים" במלעיל נאמר הרבה בטון שונא ומזלזל ואחרי זה מתלוננים על גזענות

    השבמחק
  14. המזרחיים גזענים זה מה שמלמדים אותם בבית
    מהגן לבית ספר ולכל מקום .

    השבמחק
  15. רוב המרואינים טועם ומטעים
    ערס זה פשוט בן אדם חסר תרבות ואלים, שמה לעשות רוב הערסים הם מזרחים
    יש המון מזרחים שהם לא ערסים והמון אשכזנים ערסים
    אבל בסופו של דבר ערס הוא לא מזרחי
    אלה חסר תרבות ואלים בהגדרה קצרה.

    השבמחק
  16. תמית אפשר ללמוד דברים חדשים.
    נגאה ללב.
    לא אם כל דבר הקסמתי אבל רוב הדברים נכונים

    השבמחק